КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Енергоефективність в галузях економіки України-2023

Розмір шрифта: 
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МОДЕЛЮВАННЯ ЗГИНУ ПЛАСТИН ЖОРСТКИХ ДОРОЖНІХ ТА АЕРОДРОМНИХ ПОКРИТТІВ
Ігор Павлович Гамеляк, Ігор Андрійович Лоза

Остання редакція: 2023-12-04

Анотація


Анотація

    У матеріалах доповіді розглядаються теоретичні основи моделювання згину пластин жорстких дорожніх та аеродромних покриттів. Згин є одним з основних видів механічного навантаження, якому піддаються пластини під час експлуатації дорожніх та аеродромних покриттів. Розуміння процесу згину та його впливу на міцність та довговічність покриття є важливим для розробки оптимальних конструкцій та матеріалів. Представлені основні аспекти пов'язані з методами проєктування цементобетонних перекриттів, надано теорію згину пластин, дано аналіз теоретичних рішень та даних отриманих з використанням комп’ютерних технологій в програмі Ansys.

  

      Abstract

     The paper discusses the theoretical foundations of modeling the bending of plates in rigid road and airport pavements. Bending is one of the main types of mechanical loading that plates are subjected to during the operation of road and airport pavements. Understanding the bending process and its impact on the strength and durability of the pavement is important for the development of optimal designs and materials. The main aspects related to the design methods of reinforced concrete slabs are presented, the theory of plate bending is provided, and an analysis of theoretical solutions and data obtained using computer technology in the Ansys program is given.

   


Ключові слова


жорсткий дорожній одяг, перехідний коефіцієнт, пластина, прогин, згинальний момент/rigid pavement, transition factor, slab, deflection, bending moment

Повний текст: PDF