Остання редакція: 2021-11-22
Анотація
З урахуванням підвищення вимог до якості дорожньо-будівельних робіт та позитивного досвіду європейських країн використання безавтоклавного ніздрюватого бетону може принести значний економічний ефект під час будівництва сучасних автомобільних доріг в Україні та змінити акценти в підходах до технології конструювання і влаштування дорожнього одягу у транспортному будівництві загалом.
Ключові слова
Посилання
1. Demchyna, B., L. Vozniuk, and M. Surmai. "Scientific foundations of solving engineering tasks and problems." (2021).
2. Kalafat, K., L. Vakhitova, and V. Drizhd. "Technical research and development." Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 616 р. (2021).
3. Sokolovskaya, O. "Scientific foundations of modern engineering/Sokolovskaya O., Ovsiannykova L. Stetsiuk V., etc–Іnternational Science Group." Boston: Primedia eLaunch 528 (2020).
4. Hnes, L., S. Kunytskyi, and S. Medvid. "Theoretical aspects of modern engineering." Іnternational Science Group: 356 р. (2020).
5. Сердюк, В. Р., О. В. Христич, М. С. Лемешев. "Комплексне в’яжуче з використанням мінеральних добавок та відходів виробництва." (2009).
6. Іванов, О. А. Композиційний жаростійкий бетон з використанням відходів виробництва. Черкаський інститут пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля НУЦЗ України, 2021.
7. Сердюк, В. Р., М. С. Лемешев, О. В. Христич. "Золоцементне в’яжуче для виготовлення ніздрюватих бетонів." (2011).
8. Христич, О. В. "Ресурсозберігаюча технологія виготовлення теплоізоляційних будівельних матеріалів." Збірник тез доповідей Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій “ 1 (2019): 144-145.