КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Актуальні проблеми бойового застосування та експлуатації і ремонту зразків озброєння та військової техніки (2024)

Розмір шрифта: 
МОДЕРНІЗАЦІЯ ВІЙСЬКОВО-ТРАНСПОРТНОГО ЛІТАКА ІЛ-76МД ШЛЯХОМ ДОСЛІДЖЕННЯ МОЖЛИВОСТІ ЗАМІНИ ДВИГУНІВ
Денис Юрійович Толстіков, Валерій Іванович Лавренко

Остання редакція: 2024-11-09

Анотація


створення нового покоління ЛА вимагає вирішення складних економічних завдань в умовах суперечливої безлічі різних ситуацій, пошуку раціональних компромісів. Тому, враховуючи економічний стан України, що створився, розвиток військово-транспортної авіації в основному здійснюється у напрямі модернізації існуючої авіаційної техніки і додання нею деяких властивостей техніки наступного покоління.

Одним із способів такого підходу є заміна двигуна в системі СУ, яка є найважливішою складовою частиною ЛА. Автором було вирішено задачу покращення тактико-технічних характеристик літака-прототипа саме шляхом ремоторизації на більш сучасний та досконалий двигун.

Заміна Д-30КП на WS-18 дозволяє значно підвищити експлуатаційну ефективність літака за рахунок зниження питомої витрати палива на 15%, збільшення дальності польоту на 18%, збільшення злітної маси на 1%, збільшення вантажопідйомності на 22%, зниження прямих експлуатаційних витрат, можливості експлуатації з високогірних аеродромів і в умовах високих температур. Завдяки заміні сучасних двигунів четвертого покоління WS‑18 замість Д-30КП дозволяє значно підвищити експлуатаційну ефективність літака

Ключові слова


заміна двигуна, модернізація авіаційної техніки, експлуатаційна ефективність

Посилання


  1. Конструкция летательных аппаратов - Ч 1, 2. Под ред. К. Д. Туркина - М.: ВВВА им. Н. Е. Жуковского, 1985.
  2. Конструкция авиационных газотурбинных двигателей /А.В. Штода, В.А. Секистов, В.В. Кулешов/, Киев, КВВАИУ. 1982.
  3. Шевченко С.В., Тарасцев А.Г. Конструкция и прочность летательных аппаратов.

Повний текст: PDF