Остання редакція: 2024-11-08
Анотація
при оцінці коефіцієнта корисної дії моторно-трансмісійних установок автомобіля необхідно враховувати не тільки втрати на в’язке та сухе тертя, але також і втрати, зумовлені циркуляцією у трансмісії потенційної та кінетичної енергії. Зазначені втрати є результатом використання в моторно-трансмісійних установках двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ), що є джерелом коливань індикаторного крутного моменту.
Ключові слова
Посилання
1. Подригало Н.М. Концепція забезпечення ефективності та контролю функціональної стабільності моторно-трансмісійних установок транспортно-тягових засобів: автореферат дис. на отримання наукового ступеня доктора технічних наук: спец. 05.22.20 Експлуатація та ремонт засобів транспорту. / Н.М. Подригало. - Харків, 2016. 36 с.
2. Динаміка машин з пружними ланками на прикладі автомобілів і тракторів. Монографія (текст)/ за редакцією М.А Подригало та О.С. Полянського. Харків: видавництво «Естет прінт» 2024.272 с.
2. Подригало Н.М. Обґрунтування та вибір структури і основних параметрів трансмісії і модульних землерийно-транспортних та навантажувальних машин: автореферат дис. на отримання наукового ступеня кандидата технічних наук: спец. 05.05.04 Машини для земляних та дорожніх робіт. / Н.М. Подригало. - Харків, 2001. 20 с.
3. Технологічне забезпечення зносостійкості деталей трибомеханічних систем дискретними поверхнями: монографія / М. В. Кіндрачук, В. Є. Марчук, О. І. Духота, О. В. Радіоненко. – К.: НАУ, 2020. –224 с.
4. Ehlers H.-R. et al. Potential and limits of opportunities of the block brake. Glasers Annalen, 2002, no. 6/7, pp. 290-300.