Розмір шрифта:
ДОСЛІДЖЕННЯ ЗЛІТНО-ПОСАДКОВИХ ХАРАКТЕРИСТИК ЛІТАКА ТИПУ МІГ-29 З СИСТЕМОЮ КЕРУВАННЯ ПРИМЕЖОВИМ ШАРОМ З УРАХУВАННЯМ ДОСВІДУ БОЙОВИХ ДІЙ
Остання редакція: 2024-11-08
Анотація
у цій роботі розглянуто злітно-посадкові характеристики літака МіГ-29, оснащеного системою керування примежовим шаром (КПШ), з урахуванням досвіду його бойового застосування. Метою дослідження є вивчення впливу КПШ на аеродинамічну стійкість та ефективність літака при посадці, особливо в умовах коротких або непідготовлених злітно-посадкових смуг. Зокрема, аналізу піддано технічні аспекти роботи КПШ, а також її вплив на керованість літака на малих швидкостях. На основі бойового досвіду оцінюється надійність системи КПШ. Результати дослідження спрямовані на визначення режимів експлуатації КПШ та розробку рекомендацій для екіпажу, що дозволить підвищити безпеку й бойову ефективність літака МіГ-29
Ключові слова
аеродинамічна стійкість, ефективність, літак, дослідження, бойовий досвід
Посилання
1. Інструкція з експлуатації та технічного обслуговування винищувача МіГ-29, 1980р.
2. Аеродинаміка літальних апаратів. – Х: ХУПС, под ред. Зінченко А. Г., 2015. - 336 с.
3. Динаміка польоту и бойового маневрування літальних апаратів. – М.: ВВИА ВВИА им. проф. Н.Е. Жуковского, під кер. Тарасенкова А.М. 1984.
4. Основи опору матеріалів – Х.ХУПС: під. кер. Юрченко О.О.,2011р.
5. Курдинський В.З. Довідкові матеріали з технічної термодинаміки, теплопередачі та теорії авіаційних двигунів. – Харків.: ХВВАИУ, 1980.
Повний текст:
PDF