Розмір шрифта:
ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПРИ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЛІТАКА МіГ-29 НА ПАРМ-2М
Остання редакція: 2024-11-06
Анотація
беручи до уваги досвід експлуатації літака МіГ-29 та катастрофи 2008 року, яка відбулася внаслідок тріщин і розташування металу в силових елементах планера і руйнування заклепок обшивки, в результаті корозії металу, доцільно провести аналіз умов експлуатації літака МіГ-29 та розглянути шляхи удосконалення технологічного процесу ремонту при виявленні скритої корозії із застосуванням, пересувної авіаційної ремонтної майстерні ПАРМ-2М
Ключові слова
експлуатація, технологічний процес, скрита корозія
Посилання
1. Державна програма розвитку Збройних Сил України на 2006-2011 роки. Основні положення.
2. Досвід та особливості застосування авіації ПС ЗСУ: метод. посіб./під заг.керівництвом А.М.Алімпієва - Харків: ХНУПС, 2016
3. Бренько А.А., Іванов Є.Г., Тучин А.Н. фактори корозії літакових конструкцій. Інформаційний листок. Центр Науково-технічної інфоривації 2001
4. Жук Н.П. Курс теорії корозії: Хімія, 1977, 350 с. Заявка РБ 1881 МПКВ,1996.
Повний текст:
PDF