Розмір шрифта:
ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ ЕПІЛАМУВАННЯ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ НАДІЙНОСТІ ГОРИЗОНТАЛЬНОГО ОПЕРЕННЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ НА МІЦНІСТЬ ПІДШИПНИКІВ
Остання редакція: 2024-11-04
Анотація
Літаки типу Су-27, завдяки високій маневреності, працюють під значними навантаженнями, що впливає на довговічність їхніх вузлів і агрегатів. Одним із методів підвищення довговічності цих компонентів є епіламування – процес нанесення на поверхню спеціального покриття на основі фтору. Епіламування формує на оброблюваних поверхнях мономолекулярну плівку з низьким коефіцієнтом тертя та високою адгезією, що зменшує знос і підвищує зносостійкість деталей. Покриття стійке до високих температур та ударних навантажень, забезпечує антифрикційні й антиадгезійні властивості, знижуючи ризик сухого тертя. Позитивною стороною проведення цих конструктивних доробок є те , що вони дають змогу модернізувати існуючий парк літаків і не вимагає постановки на озброєння нової авіаційної техніки
Ключові слова
Су-27, довговічність, вузли, агрегати, епіламування, мономолекулярна плівка, коефіцієнт тертя, зносостійкість, хемосорбція, антифрикційні властивості
Посилання
1. Володько А.М. Конструкція вертольотів / А.М. Володько, А. Л. Литвинов. – Х., 1984.
2. Іванов А.І. Методичні вказівки до дипломного та курсового проектування / А.І. Іванов, О.А. Корочкін, С.П. Монтвіла. – Х.: ХВВАИУ,1990.
3. Технічний опис та керівництво по технічній експлуатації вертольоту прототипу.
4. Конструкція літальних апаратів / під ред. К.Д. Туркіна, ч. 1.2. – М: ВВІА ім. проф.Н.Е. Жуковського, 1985.
5. Тищенко М.Н. Вертольоти / М.Н. Тищенко. – М.: Машинобудування, 1982.
6. Решетов Д.Н. Деталі машин: учебн. для вузов / Д.Н. Решетов. Вид.3-є, іспр. та перераб. – М.: Машино будівництво, 1976.
Повний текст:
PDF