Остання редакція: 2024-10-25
Анотація
в даній тезі приведені загальні принципи розвитку паливомірно-розходомірної системи сучасних повітряних суден, принципи роботи, функціональні зв’язки з другими літаковими системами.
Протягом десятиліть характеристики літака значно покращилися в кількох сферах. Паливні системи розвинулися від простого набору резервуарів, що живлять двигун через силу тяжіння та вимірюються поплавковими індикаторами, до складного набору геометрії резервуарів з багатоклапанними системами, підкачуючими насосами та кількома датчиками.
Крім роботи з більш ефективними та складними операціями живлення двигуна, дозаправки та вивантаження палива, паливна система також має бути готова до перекачування палива між своїми баками та безпечного скидання палива за межі літака в надзвичайних ситуаціях. Крім того, паливо також відіграє важливу роль у системах теплового керування літака, слугуючи основним матеріалом для поглинання та розсіювання тепла від літака.
Надана характеристика похибки паливомірно-росходомірних систем СТР6-2А та СТР7-2 та викладені особливості цих систем в польоті та на землі.
Ключові слова
Посилання
- Computational Tool for Aircraft Fuel System Analysis URL: https://www.mdpi.com/2226-4310/11/5/362.
- TGH AVIATION URL: https://tghaviation.com/aircraft-instrument-services/advantages-disadvantages-of-resistive-type-fuel-systems/.
- Xplore URL: https://gm-cg.com/aircraft-fuel-injection-system/.