КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Актуальні проблеми бойового застосування та експлуатації і ремонту зразків озброєння та військової техніки (2024)

Розмір шрифта: 
РОЗРОБКА ПРОПОЗИЦІЙ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ПАЛИВОМІРНО-ВИТРАТОМІРНОЇ СИСТЕМИ БАГАТОЦІЛЬОВОГО ЛІТАКА ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ НАДІЙНОСТІ ВИЗНАЧЕННЯ КІЛЬКОСТІ ТА ЗАПАСУ ПАЛИВА
Юрій Вікторович Георгієв, Дмитро Валентинович Липка, Анастасія Володимирівна Ведмідь

Остання редакція: 2024-10-25

Анотація


в даній тезі приведені загальні принципи розвитку паливомірно-розходомірної системи сучасних повітряних суден, принципи роботи, функціональні зв’язки з другими літаковими системами.

Протягом десятиліть характеристики літака значно покращилися в кількох сферах. Паливні системи розвинулися від простого набору резервуарів, що живлять двигун через силу тяжіння та вимірюються поплавковими індикаторами, до складного набору геометрії резервуарів з багатоклапанними системами, підкачуючими насосами та кількома датчиками.

Крім роботи з більш ефективними та складними операціями живлення двигуна, дозаправки та вивантаження палива, паливна система також має бути готова до перекачування палива між своїми баками та безпечного скидання палива за межі літака в надзвичайних ситуаціях. Крім того, паливо також відіграє важливу роль у системах теплового керування літака, слугуючи основним матеріалом для поглинання та розсіювання тепла від літака.

Надана характеристика похибки паливомірно-росходомірних систем СТР6-2А та СТР7-2 та викладені особливості цих систем в польоті та на землі.


Ключові слова


Паливомірна-росходомірна система, (системи СТР6-2А та СТР7-2), паливомірна частина, автоматична частина, особливості пристрою системи, обчислювач дальності польоту

Посилання


  1. Computational Tool for Aircraft Fuel System Analysis URL: https://www.mdpi.com/2226-4310/11/5/362.
  2. TGH AVIATION URL: https://tghaviation.com/aircraft-instrument-services/advantages-disadvantages-of-resistive-type-fuel-systems/.
  3. Xplore URL: https://gm-cg.com/aircraft-fuel-injection-system/.

Повний текст: PDF