КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Актуальні проблеми бойового застосування та експлуатації і ремонту зразків озброєння та військової техніки (2023)

Розмір шрифта: 
ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МАШИН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ВИСОКОЇ ПРОХІДНОСТІ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ВІЙСЬКОВИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ
Олександр Петрович Терещенко, Лариса Василівна Мороз, Катерина Миколаївна Татуревич

Остання редакція: 2023-11-13

Анотація


Розглянуто перспективи розвитку машин спеціального призначення високої прохідності та організація військових перевезень. Проаналізовані завдання та напрями подальшого розвитку

Ключові слова


основні напрями та завдання подальшого розвитку, перспективні розробки, основні принципи організації перевезень

Посилання


1. Інтернет джерело: Державний сайт України; Урядовий портал; Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України; Посилання на джерело: https://www.kmu.gov.ua/npas/250071205. -1 с.

2. Шишанов М. О., Гуляєв А. В., Зубарєв О. В., Шевцов М. М. (2017) Методологія обґрунтування тактико-технічних вимог до технічних засобів відновлення. Озброєння та військова техніка. ЦНДІ ОВТ, м. Київ. - 8083 с.

3. Інтернет джерело: Державний сайт України;  Урядовий портал; Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України; Посилання на джерело: https://www.kmu.gov.ua/npas/250071205.  - 1-15 с.

4. Інтернет джерело: офіційний сайт ГО «Український мілітарний центр» MILITARNYI; Посилання на джерело: https://mil.in.ua/uk/kmu-zatverdyv-perelik-dlya-stvorennya-perspektyvnoyi-viyskovoyi-tehniky-ukrayiny/.  3 абзац, - 1 с.

5. Босак Н. В. Інноваційний розвиток економіки. Київ: Знання-Прес, 2008. - 27 с.

6. Верховна Рада України: «Угода про принципи та порядок виконання військових перевезень» , Документ 997_057, 1992р.

7. Програма економічних реформ в Україні "Стратегія сталого розвитку - 2020". Київ: КМУ, 2010. – 47 с.

8. Кузнецов Е.С. Управление технической эксплуатацией автомобилей / Кузнецов Е.С. – М. : Транспорт, 1982 – 186 с.

9. Волгин В.В. Автобизнес. Техника, сервис, запчасти / Волгин В.В. М.: Издательско– книготорговый центр «Маркетинг», 2003. – 735 с.


Повний текст: PDF