КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Актуальні проблеми бойового застосування та експлуатації і ремонту зразків озброєння та військової техніки (2023)

Розмір шрифта: 
ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ЗАСОБІВ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ
Юрій Сергійович Шетеля, Ігор Ярославович Загоруйко

Остання редакція: 2023-11-13

Анотація


Основним чинником відповідності військової освіти сучасним вимогам щодо її якості, повноти та рівня є інформатизація та впровадження цифрових засобів у навчальний процес опанування зразків озброєння та військової техніки. Російсько-Українська війна накладає обмеження у наявності озброєння і військової техніки для підготовки фахівців за різними типами та зразками. Одним із шляхів вирішення цього питання полягає у розробці імітаційних моделей ведення бойової роботи різних типів та зразків озброєння та військової техніки для навчання обслуг та екіпажів бойових машин

Ключові слова


комп’ютерні технології, цифрові засоби, навчальний процес, імітаційна модель, озброєння і військова техніка, підготовка, протиповітряна оборона

Посилання


  1. https://blog.desdelinux.net/ru/qt-creator-ide-multiplataforma-ideal-desarrolladores-qt/
  2. https://oplatforma.com.ua/article/16004-tsifrovizatsiya-ukrainskoi-osviti-realizatsiya-problemi-i-perspektivi
  3. 1. Биков В.Ю. Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освіті – імператив її модернізації / В. Биков. // Національна доповідь розвитку освіти України, 2011. – С. 118-124. 2. Соколовська Т. П. Електронні засоби навчання: позитивні й негативні фактори використання їх у навчанні / Соколовська Т. П. // Проблеми сучасного підручника : зб. наук. праць. – Вип. 10. – К. : Ін-т педагогіки НАПН України, 2010. – С. 120–124. 3. Гаврілова Л., Топольник Я. Цифрова культура, цифрова грамотність, цифрова компетентність як сучасні освітні феномени. Інформаційні технології та засоби навчання; наук. фах. вид. України. 2017. (№5). С. 1 – 14. 4. Осадчий В. В. Сучасні реалії і тенденції розвитку інформаційно-комунікаційних технологій в освіті / В. В. Осадчий // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2015. Т. 48. – № 4. – С. 47–57. 5. Тихонова Т. В. Інформаційно-комунікаційні технології професійної діяльності педагога: сутність поняття / Т. В. Тихонова // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського. – 2011. Вип. 1.33. – С. 101–104.
  4. Освіта України в умовах воєнного стану. Інноваційна та проєктна діяльність: Науково-методичний збірник/ за загальною ред. С. М. Шкарлета. Київ-Чернівці «Букрек». 2022. 140 с.

Повний текст: PDF