КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Актуальні проблеми бойового застосування та експлуатації і ремонту зразків озброєння та військової техніки (2022)

Розмір шрифта: 
ВИБІР ТА ОБҐРУНТУВАННЯ МЕХАНІЗМУ КОРЕГУВАННЯ КУТІВ ВСТАНОВЛЕННЯ КЕРОВАНИХ КОЛІС ПЕРЕДНЬОПРИВІДНОГО АВТОМОБІЛЯ КАТЕГОРІЇ М1
Юрій Євгенович Галайда, Андрій Юрійович Сосик, Андрій Василійович Щербина

Остання редакція: 2022-11-17

Анотація


У статті розглянуто питання щодо обґрунтування впровадження системи автоматичного корегування кутів сходження керованих коліс передньопривідних автомобілів категорії М1. Визначені фактори, що впливають на кути встановлення керованих коліс під час руху транспортного засобу. Запропоновано структурну схему корегування кутів сходження під час руху транспортного засобу.

 

 

SELECTION AND JUSTIFICATION OF THE MECHANISM FOR ADJUSTING THE ANGLES OF THE STEERING WHEELS OF THE M1 CATEGORY FRONT DRIVE VEHICLE

Abstract:

The article examines the issue of the justification of the introduction of the system of automatic adjustment of the angle of convergence of steered wheels of front-wheel drive cars of the M1 category. Determined factors affecting the angles of installation of steered wheels during the movement of the vehicle. A structural scheme for correcting angles of ascent during vehicle movement is proposed.


Ключові слова


кут сходження; бічна сила; пасивне регулювання; дорожні умови; режим руху; angle of ascent; lateral force; passive adjustment; road conditions; driving mode

Посилання


Щербина А.В. Вибір та обґрунтування кутів встановлення керованих коліс передньопривідного автомобіля категорії М1 : автореф. дис. ... канд. техн. наук : Київ, 05.22.02. Київ, 2017. 20 с.

 

Рассоха В.И. Система активного регулирования схождения: место, задачи и реализация в проблеме ресурсосбережения автомобильных шин. Весник Оренбургского государственного университета. 2009. № 2, С.154–159.

 

Бондаренко Е.В., Рассоха В.И., Исайчев В.Т. Система автоматического регулирования схождения управляемых колес автотранспортных средств в движении.


Повний текст: PDF