Розмір шрифта:
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ДОСЛІДЖЕННЯ БТР-70П
Остання редакція: 2022-11-17
Анотація
Проведеними експериментальними дослідженнями показано, що максимальна розбіжність у визначенні показників тягово-швидкісних властивостей і паливної економічності у всіх випадках, окрім подолання максимального підйому, не перевищує 9,4%. Розбіжність у визначенні кута підйому (13,8%) пояснюється неможливістю знайти випробувальний майданчик з такими кутами підйому. Тому можна вважати доведеним адекватність математичних моделей, що використовувалися для розрахунків показників тягово-швидкісних властивостей і паливної економічності БТР, а відповідно і рекомендацій щодо вибору типу силової установки і передаточних відношень трансмісії
Ключові слова
БТР; тягово-швидкісні властивості; паливна економічність; експериментальні дослідження
Повний текст:
PDF