КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Актуальні проблеми бойового застосування та експлуатації і ремонту зразків озброєння та військової техніки (2022)

Розмір шрифта: 
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ДОСЛІДЖЕННЯ БТР-70П
Володимир Прохорович Сахно, Олександр Вікторович Диких

Остання редакція: 2022-11-17

Анотація


Проведеними експериментальними  дослідженнями показано, що максимальна розбіжність у визначенні показників тягово-швидкісних властивостей  і паливної економічності у всіх випадках, окрім подолання максимального підйому, не перевищує   9,4%.  Розбіжність у визначенні кута підйому (13,8%)  пояснюється  неможливістю знайти випробувальний майданчик з такими кутами підйому. Тому  можна вважати доведеним адекватність математичних моделей, що використовувалися для розрахунків показників тягово-швидкісних властивостей і паливної економічності БТР, а відповідно і рекомендацій щодо вибору типу силової установки і передаточних відношень трансмісії

Ключові слова


БТР; тягово-швидкісні властивості; паливна економічність; експериментальні дослідження

Повний текст: PDF