Остання редакція: 2025-03-16
Анотація
У роботі розглянуто проблему активізації пізнавальної активності студентів за умов широкої й легкої доступності інформації, як навчального характеру, так і будь-якої іншої. Запропоновано модифікацію популярної в молодіжному середовищі гри «крокодил» для використання в навчальному процесі та культурно-просвітницьких заходах як один з дієвих засобів залучення студентів до активного опанування навчального матеріалу.
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ІГРОВІ ЗАСОБИ АКТИВІЗАЦІЇ
ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ
Abstract
The paper considers the problem of activating students' cognitive activity in the context of wide and easy access to information, both educational and any other. The author proposes a modification of the “crocodile” game, popular among young people, for use in the educational process and cultural and educational activities as one of the effective means of involving students in the active mastery of educational material.
Ключові слова
Посилання
1. Гейзинга Й. Homo Ludens. Досвід визначення ігрового елемента культури., Київ: Основи, 1994.
2. Теклюк А. І. Творчі завдання у викладанні філософських дисциплін [Електронний ресурс] / А. І. Теклюк // Матеріали LІI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р. – Електрон. текст. дані. – 2023. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-inkonf/all-inkonf-2023/paper/view/18963.
3. Теклюк А. І. Традиційні та інноваційні форми популяризації культури Китаю: досвід Інституту Конфуція Вінницького національного технічного університету [Електронний ресурс] / А. І. Теклюк // Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 10–11 жовтня 2022 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2022. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2022/paper/view/16428
4. Теклюк А. І. Розвиток креативності в студентів технічних спеціальностей за допомогою друдлів [Електронний ресурс] / А. І. Теклюк // Матеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2021/paper/view/12834.
5. Теклюк А. І. Інтелектуально-ігрові засоби у формуванні навичок визначення понять [Електронний ресурс] / А. І. Теклюк // Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2018/paper/view/4649.
6. Теклюк А. І. Літературні дебати як засіб розвитку критичного мислення [Електронний ресурс] / А. І. Теклюк // Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-ininv/all-ininv-2018/paper/view/4947.
7. Теклюк А. І. Використання формату гри "Відео-реалії" для розвитку гнучкого мислення [Електронний ресурс] / А. І. Теклюк // Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hcvr/all-hcvr-2018/paper/view/5236.