Розмір шрифта:
Психологія менеджменту нововведень
Остання редакція: 2016-02-29
Анотація
Майбутнє сучасних підприємств залежить від їх здатності створювати і впроваджувати інновації. Впровадження інновацій пов’язане із здійсненням змін в діяльності підприємства і вимагає організації управління цим процесом. Діяльність підприємств та установ показує, що нововведення, які реалізуються, дуже часто не сприймаються персоналом, не відбувається активізації творчих здібностей, персонал активно опирається змінам, що проводяться.Робота з персоналом, підготовка його до сприйняття інновацій є однією з найважливіших умов як успішності їхнього впровадження, так і термінів їхнього освоєння. Стан, що заважає протіканню процесів адаптації людини до нового середовища, пов’язаний з ситуацією та особливостями людини, називають соціально-психологічним бар’єром нововведень. Параметри соціально-психологічного бар’єру змінюються на різних етапах впровадження інновацій, залежать від типу організацій, різні у різних категорій працівників. Таким чином, бар’єр по відношенню до організаційно-управлінських інновацій необхідно досліджувати у кожному конкретному випадку.
Ключові слова
інноваційна діяльність; інноваційний процес; інновації; психологічний бар’єр; зміни
Повний текст:
PDF