Розмір шрифта:
Використання формату гри "Відео-реалії" для розвитку гнучкого мислення
Остання редакція: 2018-03-20
Анотація
Розкривається використання формату гри відео-реалії для розвитку гнучкого мислення студентів, описано методику їх проведення.
Use of the "Video Reality" game format to develop flexible thinking
Abstract. The use of the video-reality game format for the development of students' flexible thinking is revealed, the method of their conduct is described.
Ключові слова
гнучке мислення; гра; аналіз; стандартні та нестандартні асоціації; flexible thinking; game; analysis; standard and non-standard associations
Посилання
1. Росс Алекс. Індустрії майбутнього. – Київ: Наш формат, 2017, 420 с.
2. Шмідт Ерік, Коен Джаред. Новий цифровий світ / Переклала з англ. Ганна Лелів. – Львів: Літопис, 2015. – 368 с.
3.О’коннор Джозеф, Макдермонт Іен. Системне мислення. Пошук неординарних рішень. – Київ: Нашформат, 2018. – 240 с.
4. Келли К. Неизбежно. 12 технологических трендов, которые определяют наше будущее. . – М.:ООО «Манн, Иванов и Фербер», 2017. – 352 с.
5. ДубодєловаА. В., ЛісовськаЛ. С., БандрівськийР. Р. Типологія мислення в управлінській діяльності // http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/29908/1/27_207-214.pdf
2. Шмідт Ерік, Коен Джаред. Новий цифровий світ / Переклала з англ. Ганна Лелів. – Львів: Літопис, 2015. – 368 с.
3.О’коннор Джозеф, Макдермонт Іен. Системне мислення. Пошук неординарних рішень. – Київ: Нашформат, 2018. – 240 с.
4. Келли К. Неизбежно. 12 технологических трендов, которые определяют наше будущее. . – М.:ООО «Манн, Иванов и Фербер», 2017. – 352 с.
5. ДубодєловаА. В., ЛісовськаЛ. С., БандрівськийР. Р. Типологія мислення в управлінській діяльності // http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/29908/1/27_207-214.pdf
Повний текст:
PDF