Остання редакція: 2018-05-30
Анотація
Анотація
У статті проаналізовано рівень засвоєння та системності основних математичних понять, закономірностей, орієнтування в предметах освітньої галузі «Математика» учнів старших класів загальноосвітніх шкіл.
ANALYSIS OF STUDY OF SUBJECTS OF THE EDUCATIONAL FIELD "MATHEMATICS" OF SENIOR SCHOOL SCHOOLSAbstractIn this article the level of assimilation and systemicity of the basic mathematical concepts, regularities, orientation in the subjects of the educational branch «Mathematics» of senior students of secondary schools is analyzed.
Ключові слова
Посилання
Мерзляк А. Г. Алгебра і початку аналізу 10 кл. : збірник задач і контрольних робіт / Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Рабінович Ю. М. – Х. : Гімназія, 2011. – 144 с.
Мерзляк А. Г. Алгебра і початку аналізу 11 кл. : збірник задач і контрольних робіт / Мерзляк А. Г., Номіровський Д. А., Полонський В. Б. – Х. : Гімназія, 2011. – 96 с.
Баруліна Ю.О. Дидактичні умови формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників у процесі вивчення предметів математичної освітньої галузі [Текст] : дис. … канд. пед. наук : 13.00.09 – теорія навчання / Баруліна Юлія Олександрівна; Державний вищий навчальний заклад «Криворізький держ. пед. інститут» ; наук. кер. Г.Б. Штельмах. - Кривий Ріг, 2017. – 261 с.
МОН пропонують відмовитись від «зубріння» в школі [Електроний ресурс]. – Режим доступу http://osvita.ua/school/51712/