КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2018)

Розмір шрифта: 
АКТИВІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ РОЗВИТКУ МАТЕМАТИЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ
Валентина Анатоліївна Войтовик

Остання редакція: 2018-05-30

Анотація


Робота присвячена основним напрямам та тенденціям формування математичних компетентностей майбутнього вчителя математики активізацією навчально-дослідницькою діяльністі.



Abstract

The work is devoted to the main directions and trends of the formation of mathematical competences of the future teacher of mathematics by activating educational and research activities.



Ключові слова


навчально-дослідницька діяльність; майбутній вчитель математики; математичні компетентності; фахова підготовка

Посилання


1.Ковтонюк М. М. Теоретичні і методичні засади фундаменталізації загальнопрофесійної підготовки майбутнього учителя математики: дис. доктора пед. наук: 13.00.04 / Мар’яна Михайлівна Ковтонюк. – Вінниця, 2014. – 548 с.

2.П’ятницька-Позднякова І. С. Організація навчально - дослідницької діяльності студентів у вищій школі / І. С. П’ятницька-Позднякова// Педагогічні науки. – 2002. – вип.11. – С.96-101.

3.Раков С. А. Формування математичних компетентностей учителя математики на основі дослідницького підходу в навчанні з використанням інформаційних технологій: дис. … докт. пед. наук: спец. 13.00.02 «Теорія і метод. навч. інформатики» / Раков Сергій Анатолійович. – Харків, 2005. – 510с.


Повний текст: PDF