КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2018)

Розмір шрифта: 
Дослідницький підхід у навчанні математичних дисциплін студентів інженерних спеціальностей з використанням засобів ІКТ
Олександра Миколаївна Потапова

Остання редакція: 2018-06-01

Анотація


Висвітлено основні педагогічні умови організації навчально-дослідницької діяльності студентів інженерних спеціальностей закладів вищої освіти під час навчання математичних дисциплін із використанням засобів інформаційно-комунікаційних технологій з метою формування у них дослідницьких умінь.

 

 

The research approach that is use in the teaching mathematical disciplines of students of engineering specialties with the using of ICT.

Abstract. In this article are describes basic pedagogical conditions for organization educational-research activities of students of technical specialties of high school while studying mathematics. The using means of information - communication technologies is the main condition of organization educational-research activities of students of technical specialties of high school for the purpose of forming their research skills.


Ключові слова


дослідницький підхід; педагогічні умови; навчально-дослідницька діяльність; математичні дисципліни;research approach; pedagogical conditions; educational-research activities; mathematical disciplines

Посилання


Л. М. Горшкова, Л. В. Коваль, Педагогічні умови формування дослідницької компетентності студентів біологічного профілю Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 2015, № 27, с. 78-84

 

С. А. Раков, Математична освіта: компетентнісний підхід з використанням ІКТ Харків, 2005, 360 с.

 

 


Повний текст: PDF