Остання редакція: 2018-05-22
Анотація
У статті розглянуті питання, що пов’язані з формуванням інформатичних та математичних компетентностей у майбутніх фахівців з інформаційних технологій в процесі вивчення вищої математики. З’ясовано, що сформованість таких компетентностей забезпечує готовність майбутніх фахівців застосовувати у професійній діяльності методи математичного моделювання у поєднанні з інформаційними технологіями.
Abstract
The article deals with issues related to the formation of informatics and mathematical competencies of future IT specialists in the process of studying higher mathematics. It is revealed that the formation of such competences provides the readiness of future specialists to apply in the professional activity the methods of mathematical modeling in conjunction with information technologies.
Ключові слова
Посилання
1. Бондаренко З. В. Співвідношення між фундаментальною і професійною спрямованістю навчання вищої математики майбутніх інженерів / З. В. Бондаренко, С. А. Кирилащук // Наукові записки. – Випуск 8, Частина 2 – Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В.Вінніченка, 2015. – С. 3-8.
2. Кирилащук С. А. Педагогічні умови формування інженерного мислення студентів технічних університетів у процесі навчання вищої математики: автореф. дис. на здоб. наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / С. А. Кирилащук / Вінницький держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. – Вінниця, 2010. – 20 с.
3. Клочко В. І. Нові інформаційні технології навчання математики в технічній вищій школі : дис. докт. пед. наук: спец. 13.00.02 "Теорія та методика навчання інформатики"/ Віталій Іванович Клочко.– Вінниця, 1998. – 396 с.