Остання редакція: 2018-05-16
Анотація
У даній статті описано особливості використання нетрадиційних форм організації навчально-пізнавальної діяльності на уроках стереометрії у старшій школі та наведено декілька варіантів проведення нетрадиційних уроків в процесі вивчення стереометричних тіл.
Nontraditional forms of organization of educational and cognitive activity in the process of studying stereometric bodies
Abstract: This article describes the peculiarities of the use of non-traditional forms of organization of educational and cognitive activity in the lessons of stereometry in the elementary school, and presents several options for conducting non-traditional lessons in the process of studying stereometric bodies.
Ключові слова
Посилання
1. Берегова Д. А. Нетрадиційні форми організації навчання, їх переваги, недоліки та перспективи застосування в школі [Електронний ресурс] / Д. А. Берегова // Перспективы развития науки – Режим доступу до ресурсу: http://xn--e1aajfpcds8ay4h.com.ua/files/image/konf%2011/doklad_11_3_2_20.pdf.
2. Організаційні форми навчання / За ред. Ю. А. Мальованого. – К. :Освіта, 1991. – 160 с.].
3. Мартиненко С. М. Загальна педагогіка: Навч. посіб. / С. М. Мартиненко, Л. Л. Хоружа. – К.: МАУП, 2002. – 176 с.:іл..–Бібліогр.: с.171-172
4. Сидоренко Т.О. Типові та нетипові форми організації навчання [Текст] / Т.О. Сидоренко // Управління школою. – 2004. - № 14. – С. 6-8
5. Мойсеюк Н. Є. Форми організації навчання // Н. Є. Мойсеюк. Педагогіка : навч. посібник / Н. Є. Мойсеюк. – 5-те вид., доповнене і перероблене.– К. : ФОП Мойсеюк В. Ю., 2007. – 656 с.].
6. Каляфіцький С. Нестандартні форми навчання – як один з видів навчання учнів [Електронний ресурс] / Сергій Каляфіцький – Режим доступу до ресурсу: https://informgru.wordpress.com/2010/12/29/%D0%BB%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%BD%D0%B0-%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B0-%E2%84%96-10/.