КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2018)

Розмір шрифта: 
ЗНАННІЄВО-ДІЯЛЬНІСНА СКЛАДОВА КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ У НАВЧАННІ ІНЖЕНЕРІВ
Альона Анатоліївна Коломієць, Віталій Іванович Клочко

Остання редакція: 2018-05-15

Анотація


У статті проаналізовано суть поняття занієво-діяльнісного підходу, як складової компетентнісного підходу,  виділено основні  рівні  для його оптимального впровадження.

Abstract. Essence of concept of knowledge-activities  approach is analysed in the article, as a constituent of competence approach, basic levels are distinguished for his optimal introduction.



Ключові слова


знаннієво-діяльнісний підхід; компетентнісний підхід; інженер; знання; діяльність; knowledge-activities approach; competence approach; engineer; knowledge; activity.

Посилання


Alpers B. A Framework for Mathematics Curricula in Engineering Education. A Report of the Mathematics Working Group. – Brussels: European Society for Engineering Education, 2013. – 88 p.

 

Компетентнісний підхід у сучасній освіті : Світовий досвід та українські перспективи / за заг. ред. О. В. Овчарук. – К. : К.І.С., 2004. – 112 с.

 

Клочко В.І. Навчально-дослідницька робота студентів як засіб опанування фундаментальними знаннями / Клочко В. І., Коломієць А. А., Коцюбівська К. І./ Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми // Зб. наук. пр. – випуск 36. – Київ-Вінниця. – 2013. – С. 291 - 295.

 

Полозенко О.В. Психологічні знання як наукова категорія / Наукові записки НДУ ім. М. Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 1, С.39-43

 

Пометун, О. І. Теорія та практика послідовної реалізації компетентністного підходу в досвіді зарубіжних країн / О. І. Пометун // Компетентнісний підхід у сучасній освіті : світовий досвід та українські перспективи : Бібліотека з освітньої політики ; під заг. ред. О. В. Овчарук. – К. : К.І.С., 2004. – С. 15–24.

 

Раков С. А. Формування математичних компетентностей учителя математики на основі дослідницького підходу у навчанні з використанням інформаційних технологій : дис. ... доктора пед. наук : 13.00.02 – теорія і методика навчання інформатики / Сергій Анатолійович Раков ; Харківський нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків, 2005. – 516 с.

 

Сидоренко В.К.  Технічні знання як важливий елемент професійної підготовки фахівця для сучасного матеріального й духовного виробництва / В. К. Сидоренко // Біоресурси і природокористування. — 2013. — 5, № 56. — С. 155164.

 

Філософський енциклопедичний словник : энциклопедия / НАН України, Ін-т філософії ім. Г. С. Сковороди ; голов. ред. В. І. Шинкарук. - Київ : Абрис, 2002. - 742 с. ; 24см. - ISBN 966-531-128-Х


Юрженко В.В. Культуровідповідність і фрактальність як методологічні принципи визначення змісту й структури освітньої галузі “Технологія” для основної школи // Проблеми трудової і професійної підготовки : Наук.-метод. зб. / Кол. авт.; відповід. редактор і укладач  В.В. Стешенко .- Словянськ: СДПУ, 2009. – Вип. 14. – С.3-9.


    

Повний текст: PDF