КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2018)

Розмір шрифта: 
МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ СТВОРЕННЯ І ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦIЙНО-КОМУНIКАЦIЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ
Сергій Васильович Дядюн

Остання редакція: 2018-05-16

Анотація


Інформаційні технології значною мірою визначають подальший економічний та суспільний розвитоклюдс тва. Інтенсифікація навчання, що характеризується збільшенням обсягу навчального матеріалу та
зменшенням часу засвоєння, потребує пошуку ефективних методів навчання, засобів контролю засвоєння знань, що значно підвищували б якість навчання. Зараз якісне викладання дисциплін не може здійснюватися безвикористання засобів і можливостей, які надають комп’ютерні технології. Застосування комп'ютерів восвіті привело до появи нового покоління інформаційних освітніх технологій, що дають змогу підвищити якість навчання, створити нові засоби впливу, ефективніше взаємодіяти педагогам зі студентами. Нові інформаційні освітні технології на основі комп'ютерних засобів дають можливість значно підвищити ефективність навчання. У статті надається всебічний аналіз сучасного стану інформаційно-комунікаційних
технологій в нашій освіті та пропонуються засоби вирішення методичних та організаційних проблем інформатизації освіти.

 

METHODOLOGICAL ASPECTS OF CREATION AND
IMPLEMENTATION OF INFORMATION AND COMMUNICATION
TECHNOLOGIES IN EDUCATION


Abstract
Information technology largely determines further economic and social development of mankind. Intensification of learning, which is characterized by an increase in the amount of educational material and a decrease in
the time of assimilation, requires the search for effective teaching methods, control tools for knowledge acquisition that would significantly improve the quality of learning. Now, high-quality teaching of disciplines can not be carried out without the use of facilities and capabilities provided by computer technology. The use of computers in education has led to the emergence of a new generation of information educational technologies that can improve the quality of learning, create new means of influence, and interact more effectively with educators and students. New informational educational technologies based on computer facilities make it possible to significantly increase the efficiency of
education. The article provides a comprehensive analysis of the current state of information and communication technologies in our education and proposes solutions to the methodological and organizational problems of informatization of education.
Keywords: information technology, educational process, education system, informatization, computerization.


Ключові слова


інформаційні технології, навчальний процес, система освіти, інформатизація, комп'ютеризація.

Посилання


1. Полат Е. С. Современные педагогические и информационные технологии в системе образования: учебн. Пособие для
студентов высших учебных заведений/ Е. С. Полат, М. Ю. Бухаркина. - М., Академия, 2007.


2. Образование и XXI век: Информационные и коммуникационные технологии. - М.: Наука, 2009. - 191 с., - (Кибернетика:
неограниченные возможности и возможные ограничения).


3. Освіта і XXI століття: Інформаційні та комунікаційні технології. – М.: Наука, 1999. – 191 з.


4. Биков В.Ю., Жук Ю.О. Класифікація засобів навчання // Інформаційні технології і засоби навчання: Зб. наук. праць /За
ред.В.Ю. Бикова, Ю.О. Жука / Інститут засобів навчання АПН України. – К.: Атіка, 2005. - с. 39-60.


5. Метешкин К.А. Кибернетическая педагогика. Лингвистические технологии в системах с интегрированным интеллектом.-
Харьков: Междунар. Славянский университет, 2006. – 239 с.


6. Dyadun S.V., Pisarevskiy I.M.,Vasilieva L.V. Information technologies in providing sustainable development in education //
Матеріали Міжнародної науково-методичної конференції «Методичний потенціал, тренди та формати трансформації
Європейських освітніх систем», Харків, ХТУБА, 20-21 лютого 2018 р., c. 71-73.


7. Дядюн С.В., Євдокімов А.А., Штельма О.М. Інформаційні технології у забезпеченні сталого розвитку в освіті // Тези
доповідей Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Сталий розвиток в умовах глобальних викликів»,
Харків, ХНУМГ, 2017, c. 300-302.


8. Сайт дистанційної освіти ХНУМГ http://cdo.kname.edu.ua


Повний текст: PDF