Остання редакція: 2018-05-11
Анотація
Розглядаєтся роль та місце рефлексії на практичних заняттях з вищої математики у вищих технічних навчальних закладах; зазначаються прийоми педагогічного супроводу рефлексійної діяльності студентів.
Reflective component of practical training for high mathematics
Abstracts: The role and place of reflection in practical classes on higher mathematics in higher technical educational institutions are considered; the methods of pedagogical accompaniment of reflexive activity of students are indicated.
Ключові слова
Посилання
Приходько Ю.О. Психологічни словник-довідник: [Навч. посіб.] / Ю.О. Приходько, В.І. Юрченко.– К.: Каравела, 2012. – 328 с.
Щедровицкий Г.П. Мышление. Понимание. Рефлексия / Г.П. Щедровицкий. – М.: Наследие ММК, 2005. – 800 с.
Кривых С.В. Рефлексивное обучение: теория и практика. Монография. / С.В. Кривых, М.В. Аниканов, Н.Г. Аниканова. – СПб.: ФГКВОУ ВО «Санкт-Петербургский военный институт войск национальной гвардии Российской Федерации», 2017. – 172 с.
Тюков А.А. О путях описания психологических механизмов рефлексии / А.А. Тюков // Проблемы рефлексии. – Новосибирск, 1987. – С.68-75.