КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2018)

Розмір шрифта: 
МОТИВАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ЯК ІННОВАЦІЙНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Галина Володимирівна Ткачук

Остання редакція: 2018-05-10

Анотація


Описано шляхи мотивації науково-педагогічних працівників до впровадження інновацій у закладі вищої освіти, зокрема, технології змішаного навчання. Зокрема, запропоновано такі шляхи мотивації працівників педагогічного закладу: визначення категорій працівників, зокрема, «новаторів» та «піонерів» для подальшої роботи з ними, проведення конкурсів на кращі проекти змішаного навчання, створення ситуації успіху та системи заохочення педагогічних працівників до впровадження ідей змішаного навчання.

 

Abstract

The ways of motivation of scientific and pedagogical workers for introduction of innovations in the institution of higher education, in particular, technology of blended learning, was described. In particular, the following ways of motivating the staff of the pedagogical institution were proposed: the definition of categories of workers, in particular, "innovators" and "pioneers" for further work with them, holding competitions for the best projects of blended learning, creating a situation of success and the system of encouraging teachers to implement the ideas of blended learning.


Ключові слова


мотивація; стимули; мотиви; змішане навчання; інновація; ІКТ; motivation; incentives; motives; blended learning; innovation; ICT

Посилання


1. Енциклопедія освіти / Академія пед. наук України; головний редактор В. Г. Кремінь. – К. : Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.

2. Staes, J. The Red Monkey Story – Or how to manage creative ideas [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=BFk4dCCwlRg.

3. Редько С.І., Панченко А. Г. Дослідження мотиваційних джерел педагогічних працівників як чинника успіху загальноосвітнього навчального закладу [Електронний ресурс] /  Педагогічний процес: теорія та практика (3-4), 2015. – С. 29-34. – Режим доступу: http://pptp.kubg.edu.ua/images/2015/2/8.pdf


Повний текст: PDF