Розмір шрифта:
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ СТУДЕНТІВ НА ІНТЕРАКТИВНИХ ЛЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТТЯХ З ІНЖЕНЕРНОЇ ГЕОДЕЗІЇ
Остання редакція: 2018-05-09
Анотація
У статті розглянуто використання інноваційних технологій в процесі вивчення курсу інженерної геодезії майбутніми інженерами. Розглянуто організацію лекційних занять, використовуючи інтерактивні технології навчання.
Abstract
The article considers the use of innovative technologies in the course of studying the course of engineering geodesy by future engineers. The organization of lecture lessons is considered, using interactive learning technologies.
Ключові слова
лекція; інноваційні методи навчання; геодезія; інтерактивне заняття; lecture; innovative teaching methods; geodesy; interactive lesson
Посилання
1. Волошина О.В. Педагогіка інновацій у вищій школі. Навчально-методичний посібник /
О.В. Волошина. – Вінниця : ВДПУ, 2014. – 161 с.
2. Хом’юк І.В. Деякі аспекти впровадження інноваційних технологій у роботу вищого навчального закладу/ І.В.Хом’юк, В.А.Петрук // Інноваційні технології в процесі підготовки фахівців. Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції 03-04 квітня 2016 року : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Вінницький національний технічний університет [та інш.]. – Вінниця: ВНТУ, 2016. – С.181-184.
3. Хом’юк І.В. Деякі проблеми викладання фундаментальних дисциплін у вищих технічних навчальних закладах / І.В.Хом’юк, В.А.Петрук // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми – Збірник наукових праць. – Вип. № 37 / Редкол.: І.А.Зязюн (голова) та ін. – Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2014. – С. 196–201.
4. Хом’юк І. В. Впровадження інтерактивних технологій у процес викладання фундаментальних дисциплін у технічному ВНЗ / І. В. Хом’юк, В. В.Хом’юк, В.А.Петрук // Збірник наукових праць «Інновації у вищій школі: проблеми та перспективи освіти і науки». – Вип. 3. – Кременець, 2013. – С. 165-169.
5. Ратушняк Г. С. Методичні вказівки до виконання РГР «Побудова профілю траси та визначення проектної лінії» / Г. С. Ратушняк,u О. Д. Панкевич. – Вінниця ВНТУ, 2006. – 20 с.
О.В. Волошина. – Вінниця : ВДПУ, 2014. – 161 с.
2. Хом’юк І.В. Деякі аспекти впровадження інноваційних технологій у роботу вищого навчального закладу/ І.В.Хом’юк, В.А.Петрук // Інноваційні технології в процесі підготовки фахівців. Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції 03-04 квітня 2016 року : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Вінницький національний технічний університет [та інш.]. – Вінниця: ВНТУ, 2016. – С.181-184.
3. Хом’юк І.В. Деякі проблеми викладання фундаментальних дисциплін у вищих технічних навчальних закладах / І.В.Хом’юк, В.А.Петрук // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми – Збірник наукових праць. – Вип. № 37 / Редкол.: І.А.Зязюн (голова) та ін. – Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2014. – С. 196–201.
4. Хом’юк І. В. Впровадження інтерактивних технологій у процес викладання фундаментальних дисциплін у технічному ВНЗ / І. В. Хом’юк, В. В.Хом’юк, В.А.Петрук // Збірник наукових праць «Інновації у вищій школі: проблеми та перспективи освіти і науки». – Вип. 3. – Кременець, 2013. – С. 165-169.
5. Ратушняк Г. С. Методичні вказівки до виконання РГР «Побудова профілю траси та визначення проектної лінії» / Г. С. Ратушняк,u О. Д. Панкевич. – Вінниця ВНТУ, 2006. – 20 с.
Повний текст:
PDF