КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2018)

Розмір шрифта: 
ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ: МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ
Олекксандр Олексійович Безносюк

Остання редакція: 2018-05-09

Анотація


Анотація

В статті розглядається спочатку часткову модель, що описує процеси нагромадження і забування знань з певного навчального предмета за технологією навчання, яку називаємо "традиційною". Також в моделі розглядаються особливості, властиві інноваційним технологіям навчання. Для цього вводиться величина "інноваційних” знань студента, володіння якими підвищує ефективність його самостійної роботи із засвоєння знань. Будемо вважати, що швидкість приросту знань з певного навчального предмета, одержуваних самостійно, пропорційна об'єму "інноваційних” знань. Експериментальні дослідження, говорять про те, що інноваційна технологія може давати кращі результати за рівнем знань, який вимірюється традиційними тестами, уже через два роки. Ще через два роки переваги інноваційної технології стають цілком очевидними.

 Abstract

In the article, we first consider a partial model that describes the processes of accumulation and forgetting of knowledge on a particular subject on the technology of learning, which we call "traditional". Also, the model considers the peculiarities inherent in innovative learning technologies. To this end, the value of the "innovative" knowledge of the student is introduced, the ownership of which increases the efficiency of his independent work on the acquisition of knowledge. We will assume that the rate of growth of knowledge from a certain subject, obtained independently, is proportional to the volume of "innovative" knowledge. Experimental research suggests that innovative technology can yield better results by level of knowledge, measured by traditional tests, in two years. In another two years, the benefits of innovative technology become quite obvious.

 


Ключові слова


Ключові слова: модель, технології навчання, студент, викладач, "інноваційні” знання, традиційні тести.Key words: model, learning technology, student, teacher, "innovative" knowledge, traditional tests.

Посилання


1.Безносюк О.О. Інноваційні та традиційні технології навчання: математична модель/ О.О. Безносюк // Збірник наукових праць Кременецького обласного гуманітарно-педагогічного інституту ім. Тараса Шевченка. - Випуск 2 - Серія "Педагогічні науки". -Кременець, 2007. -С.263-272.

2.Безносюк А.А. Математическая модель накопления знаний / А.А. Безносюк // Веснiк Брэсцкага унiверсiтэта. Серыя 3 : Фiлалагiя, Педагогiка, Псiхалогiя. - Брэст : БрДУ, 2010. - Вып.  2 .- С.76-81.

3.Безносюк О.О. Математична модель накопичення знань та її фінансова аналогия/ О.О. Безносюк // Економічний вісник університету. Збірник наукових праць учених та аспірантів. Вип. 9. – Переяслав-Хмельницький, 2009.  – С.17-23


Повний текст: PDF