КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2018)

Розмір шрифта: 
КОНЦЕПТУАЛЬНА МОДЕЛЬ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ МЕТНЕДЖЕРІВ АГРАРНОГО ВИРОБНИЦТВА ЗАСОБАМИ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ З УРАХУВАННЯМ МОЖЛИВИХ ТРАНСФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ
Оксана Віталіївна Клочко

Остання редакція: 2018-04-24

Анотація


Обгрунтовано та розроблено концептуальну модель науково-методичної системи професійної підготовки майбутніх менеджерів аграрного виробництва засобами сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

 

The conceptual model of the scientific and methodical system of professional training of future managers in agricultural production using the latest  information and communication technologies with the consideration of possible transformational processes

Abstract. Substantiates and develops the conceptual model of the scientific and methodical system of professional training of future managers in agricultural production using the latest  information and communication technologies


Ключові слова


професійна підготовка;майбутні менеджери;науково-методична система;інформаційно-комунікаційні технології;заклад вищої освіти аграрного профілю;professional training;future managers;scientific and methodical system;information and communication te

Посилання


1. Биков В. Ю. Моделі організаційних систем відкритої освіти: [монографія] / В.Ю. Биков. – К. : Атіка, 2009. – 684 с.

2. Булах І. Є. Теорія і методика комп’ютерного тестування успішності навчання (на матеріалах медичних навчальних закладів) / Булах І. Є. // Дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Київський ун-т ім. Т.Шевченка. – К., 1995. – 430 с.

3. Зязюн І. А. Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи: [монографія] //за ред. І. А. Зязюна. – К.: Віпол, 2000. – 636 с.

4. Зязюн І. А. Філософія педагогічної дії: монографія / І. А. Зязюн. – Черкаси: ЧНУ ім. Богдана Хмельницького, 2008. – 608 с.

5. Жалдак М. І. Проблеми фундаменталізації змісту навчання інформатичних дисциплін / М. І. Жалдак // Педагогічні обрії: науково-методичний журнал управління освіти і науки Чернігівської обласної державної адміністрації і Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К. Д. Ушинського. – Чернігів: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. – № 1 (79). – 2015. – C. 3–17.

6. Клочко О. В. Вплив інформаційно-комунікаційних технологій на трансформаційні процеси педагогічної системи в сучасних умовах / О. В. Клочко, Н. А. Потапова // Наука і методика: Зб. наук.-метод. праць / Редкол.: Т. Д. Іщенко та ін. – К.: Аграрна освіта, 2013. – Вип. 25. – С. 23–28.

7. Клочко О. В. Дослідження проблем професійної підготовки менеджерів в актуальних умовах суспільних трансформаційних процесів / О. В. Клочко // Вісник Вищого навчального закладу «Київський інститут бізнесу та технологій»: Матеріали ХХ Міжнародної науково-практичної конференції «Студент – дослідник – фахівець», 2016 р., Київ / Редколегія: О.В. Яковлева (головний редактор) та інші. − Київ: КІБІТ, 2016. − № 2 (30). С. 46–48.

8. Клочко О. В. Інформаційні технології аграрної освіти та їх вплив на трансформаційні процеси педагогічної системи у сучасних умовах / О. В. Клочко, Н. В. Сличук // Трансформація економічного розвитку системи АПК регіону в ринкових умовах господарювання: Колективна монографія / кол. авторів ; пд заг. ред. Мазура А. Г. − Вінниця : друк ПП Балюк І.Б., 2014. − C. 65–78.


Повний текст: PDF