КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2018)

Розмір шрифта: 
Про використання персонального сайту викладача у навчальному процесі
Галина Миколаївна Ковтонюк

Остання редакція: 2018-04-14

Анотація


Розглянуто досвід використання власного сайту https://sites.google.com/site/sajtkovtonukgm для організації самостійної пізнавальної діяльності студентів фізико-математичних спеціальностей Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського, створеного за допомогою безкоштовного хмарного сервісу Google Sites.

 

Abstracts: The experience of using our own site https://sites.google.com/site/sajtkovtonukgm for organizing independent cognitive activity of students of physical and mathematical specialties of the Vinnytsia Mykhailo Kotsiubynskyi State Pedagogical University, created through the free cloud service Google Sites, was considered.


Посилання


1. Ковтонюк Г. М. Деякі аспекти використання хмарних сервісів у підготовці майбутніх учителів // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. — 2014. — Вип. 38. —  С. 315-319.

 

2. Ковтонюк Г. М. Персональний сайт викладача як ефективний засіб організації самостійної пізнавальної діяльності майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін // Фізико-математична освіта. — 2017. —  Вип. 4(14). —  C. 205-208.

 

3. Ковтонюк Г. М. Роль освітніх сайтів у самостійній пізнавальній діяльності школярів та майбутніх учителів // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. — 2010. — Вип. 24. — С. 44-50.

 

4. Мартинюк Л. А. Персональний сайт викладача як засіб упровадження новітніх інформаційних технологій // Інформаційні технології і засоби навчання. — 2014. —  Вип. 3 (41). —  С. 299-310.

 

5. Ткачук Г. В. Методика використання освітніх веб-ресурсів у процесі підготовки майбутніх учителів інформатики: Монографія. —   Умань : Вид. «Сочінський», 2011. —  177 с.


Повний текст: PDF