КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2018)

Розмір шрифта: 
ПРО ПІДГОТОВКУ ДО ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН АНГЛІЙСЬКОЇ МОВОЮ КАФЕДРОЮ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ ДДМА
Катерина Власенко

Остання редакція: 2018-03-30

Анотація


Здійснено пошук шляхів переходу до викладання англійською мовою математичних дисциплін у вищому технічному закладі освіти (ВТНЗО) Донбаській державній машинобудівній академії.  Розкрито деякі організаційні питання підготовки кафедрою вищої математики до проведення факультативного навчального курсу «Елементарна математика для майбутніх інженерів англійською мовою».

 

PREPARING FOR THE TEACHING OF MATHEMATICAL DISCIPLINES AT THE DEPARTMENT OF HIGHER MATHEMATICS OF DSEA

Abstract

The search for ways of switching to the teaching of English mathematical disciplines in higher technical educational institutions has been carried out. Some organizational issues of preparation of the Department of Higher Mathematics for an elective training course "Elementary Mathematics for Future Engineers in English" have been revealed.

 


Ключові слова


математичні дисципліни; елементарна математика; англійська мова; організаційні заходи

Посилання


1. Закон України «Про вищу освіту». [Електронний ресурс] // Верховна Рада України (офіційний веб-портал) – Електронні дані – Режим доступу : http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/2984-14 (дата звернення : 24.02.2016) – Назва з екрану.

2. Altbach P. G., Reisberg L. and Rumbley L. (2009). Trends in Global Higher Education: Tracking an Academic Revolution (A Report Prepared for the UNESCO 2009 World Conference on Higher Education).

3.  Coyle D., Hood Ph. and Marsch D. (2010). CLIL: Content and Language Integrated Learning. Cambridge University Press, 182 p.

4. Differing perspectives of non-native speaker students’ linguistic experiences on higher degree courses // Oxford Review of Education, vol. 38, no. 2, pp. 209-230

5. Fannon P., Kadelburg V., Woolley B., Ward S. (2012)Mathematics for the IB Diploma Standard Level. Publisher: Cambridge University Press. 2012. October 22. 678 p.

6. Haley M. H. (2012). An Interactive Approach to Content-Based Second Language Learning. Boston, MA: Allyn & Bacon. Hennebry M., Lo Y. Y. and Macaro E. (2012).

7. Urban P., Martin D., Haese R., Haese S., Haese M. (2008). Mathematics for the International Student: IB Diploma HL Core. 2nd еdition. Publisher: Haese & Harris. 2008. August 15. 936 p.


Повний текст: PDF