КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2018)

Розмір шрифта: 
ВИКОРИСТАННЯ ОПОРНИХ КОНСПЕКТІВ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ З ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ
Ірина Володимирівна Хом'юк

Остання редакція: 2018-04-10

Анотація


У статті розглянуто використання опорних конспектів в процесі вивчення курсу вищої математики майбутніми інженерами. Наведено приклади опорних таблиць та опорних структурних схем на лекціях з певних тем курсу.

The article considers the use of reference notes in the process of studying the course of higher mathematics by future engineers. Examples of reference tables and reference structural schemes are given on lectures on certain topics of the course.

Ключові слова


вища математика; лекція; майбутній інженер; опорний конспект; опорні таблиці; структурні схеми; higher mathematics; lecture; future engineer; reference abstract; reference tables; structural schemes.

Посилання


1. Структурно-логічні схеми. Таблиці. Опорні конспекти. Есе : метод. посіб. для студ. / уклад. : Л.Л. Бутенко, О.Г.Ігнатович, М.В.Швирка. – Старобільськ, 2015. – 112с.

2. Айсмонтас Б.Б. Структурно-логические конспекты по учебным дисциплинам: за и против. [Електронний ресурс] /Б.Б. Айсмонтас. – Режим доступу : http://psi.lib.ru/statyi/icemont/stlogk.htm.

3. Хом’юк В. В. Компетентностно-орієнтовані завдання як важливий чинник формування когнітивної складової математичної компетентності майбутніх інженерів / В. В. Хом’юк, І. В. Хом’юк // Збірник наукових праць «Актуальні питання природничо-математичної освіти». – Суми : Сумський держ. педагогічний університет ім. А. С. Макаренка, 2017. – Вип. 1(9). – С. 107–114.

4. Петрук В.А. Вища математика з прикладними задачами : навчальний посібник. Частина 1/ В.А.Петрук, О.П.Прозор. – Вінниця, 2012. – 168с.


Повний текст: PDF